پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 193971
بنزين وارداتي يورو ۲ هم نيست!
تاریخ انتشار : 1394/10/06 14:54:47
نمایش : 1991
حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مهدي موسوي‌نژاد به انتقاد از بنزين‌هاي وارداتي و رويکرد سازمان محيط زيست پرداخت و گفت: تمام ادعاهاي طرح شده مبني بر بنزين‌هاي پتروشيمي و يورو 4 بودن بنزين‌هاي وارداتي خلاف واقع است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مهدي موسوي‌نژاد گفت: متاسفانه مسئولان ذي‌ربط و سازمان استاندارد که بايد مدارکي دال بر استاندارد بودن بنزين‌هاي وارداتي را ارائه کنند به نمايندگان نداده‌اند.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه يورو 4 بودن بنزين‌هاي وارداتي هنوز مشخص نيست، گفت: از طريق مختلف به اسنادي دست يافته‌ايم که نشان مي‌دهد اين بنزين‌ها حتي يورو 2 هم نيست.

موسوي‌نژاد تصريح کرد: متاسفانه رفتارهايي که درباره بنزين‌هاي پتروشيمي صورت گرفت بازي سازمان محيط زيست بوده و نامناسب بوده است.

وي اضافه کرد: گفته‌هاي خانم ابتکار درباره بنزين‌ها خلاف واقع است چرا که مسئولان ذي‌ربط در اين خصوص کميسيون هاي انرژي، اصل نود و بهداشت و درمان گزارش‌هاي خود را ارائه داده‌اند.

موسوي‌نژاد همچنين تصريح کرد: درخواست تحقيق و تفحص از سازمان حفاظت محيط زيست را در کميسيون انرژي تصويب کرديم و هنوز در صحن علني به تصويب نرسيده و اميدواريم با نظر مثبت مجلس اين مهم انجام بگيرد.

اين عضو کميسيون انرژي مجلس به گلايه از واردات بنزين به کشور پرداخت و  خاطرنشان کرد: دليلي ندارد که بخواهيم بنزيني وارد کنيم که از بنزين‌هاي داخلي نيز آلوده‌تر باشد.

موسوي نژاد ورود بنزين‌هاي وارداتي را مورد نقد قرار دارد و تاکيد کرد: منطقي نيست که ارز و دلارهاي کشور را به خاطر ادعاهاي واهي هدر بدهيم.

وي با مطرح کردن اين پرسش که آلودگي‌هاي کلانشهرها به خاطر چيست؟ گفت: اين آلودگي هوا اگر به علت بنزين پترورشيمي بود، پس چرا ادامه يافته است؟

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي در پايان خواستار خواستار تحقيق و تفحص از سازمان محيط زيست شد و همچنين توجه مسوولان ذيربط به موضوع آلودگي هوا را ضروري دانست.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html